איך התקשורת הכלכלית עובדת בישראל ומתי צריך להתעלם מרעשי רקע👇
בימים הקרובים משרד האוצר יפרסם את תשואות חודש אפריל של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות.
בזה אחר זה, יפרסמו האתרים הכלכליים כתבות בנושא.
האתרים יציגו השוואה בין התשואה בחודש האחרון, שנה אחרונה ושלוש שנים אחרונות בין הקופות השונות.
הכתבות יתחילו בכותרת מפוצצת על התשואה באפריל.
לתשואה החודשית אין שום משמעות כלכלית במוצרים שנחשבים חסכון ארוך טווח. מטרת הכותרות המוגזמות היא אחת בלבד- רייטינג❗
כשתקראו את הכתבות, תתעלמו מהכותרות המפציצות בכלל ומהביצועים בחודש האחרון בפרט.
במוצרים אלו, טווח הזמן הרלוונטי להשוואה הוא מינימום שנתיים ואפילו שלוש.
*אין בכתוב שיווק/ ייעוץ פנסיוני ואין בו חלופה לפגישה עם בעל רישיון מטעם משרד האוצר*