ייעוץ לפרישה לפנסיה ע"י יועץ פרישה לפנסיה אובייקטיבי

קיבלתם בעבר ייעוץ פרישה לפנסיה מקיף?

יודעים מה גובה הפנסיה שתקבלו לאחר הפרישה לפנסיה?

האם בכלל משלמים מס על הפנסיה?

האם המעסיק דואג לי ועד לאיזו רמה?

מה זה קיבוע זכויות?

כל התשובות טמונות בייעוץ אישי לפרישה לפנסיה נבון ומקיף.

תהליך ייעוץ פרישה לפנסיה כרוך בהיבטי מס, ביטוח וחיסכון וכשנעשה בצורה נכונה, יכול לחסוך הרבה כאב ראש וכסף רב. בשל כך, ייעוץ פרישה לפנסיה הוא הכרחי עבור מי שחשוב לו לקבל את כל הזכויות שמגיעות לו.

עם הגיל והניסיון אנחנו מבינים שתכנון מקצועי הוא המפתח להצלחה. כמו בכל עניין חשוב בחיים, גם את הפרישה מהעבודה לפנסיה צריך לתכנן בהתאם לאופי שלנו, להתנהלות שלנו ולשאיפות שלנו אחרי גיל 62 (נשים) או 67 (גברים). לידיעתכם, חוק גיל הפרישה לפנסיה לנשים תוקן בשנת 2004 והחל משנת 2020 גיל הפרישה לפנסיה לנשים עלה בהדרגה מגיל 62 לגיל 65 ונכון להיום (2024) גיל הפרישה לפנסיה לנשים מדורג הינו 65 ראו את הטבלה הזו:

פרישה לפנסיה בתום עבודה רבת שנים, בה שילמנו מס הכנסה, תשלומים לביטוח בריאות וביטוח לאומי והפרשנו כסף רב לפנסיה בשנות העבודה הרבות, למען הזכות להנות בפרישה לפנסיה בעת עזיבת מקום העבודה וההכנסה ממשכורת.

עובדים רבים זוכים לפגוש יועץ פנסיוני ומתכנני פרישה במהלך שנות עבודתם, ותכנון פרישה מקצועי ע"י מומחים, מבטיח לכסות את הצרכים שלנו לאחר שנות העבודה, בפרישה ובשנות הפנסיה הנכספות. בהעדר מקורות הכנסה נוספים, הפנסיה תהווה את מקור ההכנסה העיקרי או היחידי ולכן תכנון קפדני יבטיח פרישה בטוחה תוך מימוש מלוא הזכויות והטבות המיסוי בתשלומי הפנסיה בעת עזיבת מקום העבודה. ליווי פרישה לפנסיה בעת עזיבת מקום העבודה חשוב ביותר על מנת להימנע בטעיות בתהליך קיבוע הזכויות ומילוי טופס 161ד' של רשות המיסים.

אם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם נוחות, בהירות, שקט נפשי, חשוב שילווה אתכם יועץ פרישה אובייקטיבי שיכיר אתכם, יבין מה התוכניות שלכם לעתיד ויתאים לכם מסגרת שתעלה בקנה אחד עם הציפיות שלכם. ההחלטות והצרכים שלכם לקראת הפרישה ישפיעו על הכספים והפיצויים שתקבלו. אל תוותרו על ייעוץ פרישה לפנסיה.

איך אני יכולה לסייע לכם?

ייעוץ אישי לפורש הכולל

בחינת התיק הפנסיוני: פנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות גמל, קרנות השתלמות, ביטוחי בריאות, סיעוד ועוד.

תכנון והתאמת התיק הפנסיוני והביטוחים לצרכים שלכם ולצרכים של משפחתיכם.

  • בחינת המיסוי על כספי הפרישה לפנסיה שלכם וקבלת החלטות מעשיות, לביצוע כך שתשלמו פחות מס הכנסה

  • ליווי בתהליך מול חברות הביטוח והפנסיה ומול רשויות המס למימוש הזכויות שלכם.

מה כולל תהליך הייעוץ פרישה לפנסיה?

שיחת היכרות טלפונית של 20 דק', ללא עלות וללא התחייבות, כדי להבין האם אני יכולה לעזור לכם.

  • החלטנו להתחיל? נפלא! ניפגש פיזית או בזום כדי להבין מה הצרכים והרצונות שלכם.

  • מעבר משותף על כל התוכניות הפנסיוניות והביטוחים שיש ברשותכם, אל מול הצרכים והרצונות שהעליתם בפגישה שלנו. אני מנתחת את הנתונים, בודקת את כל היבטי המס והביטוח הלאומי ומכינה את התיק להצגה.

  • פגישה שניה, שבה אציג לך את תמונת הפרישה לפנסיה. נעבור יחד על הנתונים, כשאני מנחה אתכם דרך השפה המקצועית, ונקבל החלטות לביצוע הפרישה לפנסיה.

  • ליווי לאורך כל התהליכים הנדרשים אל מול הגורמים הרלוונטיים ותשומת לב לפרטים הקטנים: האם כל הפעולות התבצעו? האם יושמו לפי המלצותיי? האם הם לשביעות רצונכם?

יועץ פרישה לפנסיה יאפשר לך לתכנן את התקופה הבאה בחיים שלך, ייעוץ מקצועי אובייקטיבי ומותאם עבורך ועבור משפחתך. התנהלות נכונה בזמן הנכון היא משמעותית, כמו גם ניתוח מקצועי ומעמיק של צבירת הכספים והקצבה המדויקת עבורכם. החיים לא נגמרים בפרישה לפנסיה – הם רק מתחילים!