ביטוחים משלימים לשכר

ע"פ השיטה שפיתחנו, מטרת העל בניהול הסיכונים היא לבטח את הפרנסה ולהגן על עצמנו מפני קטסטרופות. לכן חשוב לבחון האם השכר שלנו מבוטח, מה גובה הכיסוי והאם קיים כיסוי למצב של  אובדן כושר עבודה.

אף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על סיטואציה בה לא נהיה כשירים יותר לעבוד, אך חשוב להכין את עצמנו גם לזמנים קשים כמו אלו (בתקווה שלא יהיו).

בכל שלב בחיים ובכל גיל, ניתן לצערנו לאבד את כושר העבודה, בין אם בשל תאונה, בשל מחלה קיימת או בין אם בשל מחלה שהתפרצה והשביתה את היכולת הבסיסית שלנו לעבוד.

ביטוח אובדן כושר עבודה הינו רכיב בקרן פנסיה או בביטוח מנהלים אשר יאפשר להמשיך לקבל הכנסה גם בתקופה בה אין ביכולתינו אפשרות לעבוד יותר, ובכך מהווה אופציה להצליח לפרנס באופן שוטף את המשפחה והקרובים ולשמור על רמת החיים הכלכלית אליה הורגלתם בתא המשפחתי שלכם.

טיפ קריטי – ישנם מצבים רבים הנגרמים כתוצאה מתכנון פנסיוני לקוי, בהם המבוטח נופל בין הכיסאות וכל שכרו אינו מבוטח. את הנושא הנ"ל אתם חייבים לבדוק באופן מיידי.

מטריה ביטוחית – לא רק בימי חורף גשומים.

מטריה ביטוחית יכולה לספק למבוטחים כיסוי ביטוחי רחב משמעותית מהכיסוי הסטנדרטי של קרן הפנסיה ומציעה שלושה שידרוגים מרכזיים לכיסוי הביטוחי, ביניהם: הרחבה עיסוקית לכיסוי אובדן כושר עבודה, ביטול תקופת האשכרה וביטול קיזוז של כספי התביעות מול קצבאות ממוסדות ממשלתיים.

טיפ קריטי נוסף – הגדרת העיסוק הבסיסית בתקנוני קרנות הפנסיה מדבר על "עיסוק סביר", מה המשמעות של זה? אם לטענת קרן הפנסיה המבוטח מסוגל לעבוד בעיסוק סביר אחר, ייתכן ותביעתו לפיצוי בגין אובדן כושר עבודה עשויה להידחות ולכן חשוב שיהיה איתכם בעל מקצוע שילווה אתכם במקצועיות להשגת המקסימום מהביטוח עבורכם.